PIAZZA FERRAND, MARINA

Psicóloga, Pontificia Universidad Católica del Perú.  Magíster en Salud Pública y Doctora en Ciencias, Escuela de Salud Pública, Universidad de Johns Hopkins, EE.UU. 1991-2 Hubert H. Humphrey Fellow.  Visiting Fellow, Addiction Research Center, National Institute on Drug Abuse (NIDA).

Intereses de investigación:
Salud mental, consumo de alcohol y drogas, violencia.

Departamento Académico de Salud Pública, Administración y Ciencias Sociales

Psychologist, Catholic University of Peru.  Master in Public Health, and Doctor of Sciences, School of Public Health, Johns Hopkins University,  Baltimore, EE.UU. 1991-2 Hubert H. Humphrey Fellow.  Visiting Fellow, Addiction Research Center, National Institute on Drug Abuse (NIDA).

Research Interests:
Mental health, alcohol and drug use, violence.

Academic Department of Public Health, Administration and Social Sciences

Está aquí: Inicio Autoridades FASPA Sobre la Facultad Docentes PIAZZA FERRAND, MARINA